8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bölüm 8 (Yeni Biri)


O an ağaçların arasından bir hışırtı geldi. Ve ağaçların arkasından biri çıktı. Yüzünü kapişonla örtülüydü ama genç birisi olduğu belli oluyordu. Ashley o an geri çekildi.
Vetroit "Hey ne oldu?" diye sordu. Ashley kafasını ileri doğru uzatarak arkasına bakmasını işaret etti. Vetroit arkasına baktı genç adam ağırdan ağırdan onlara doğru yürüyordu.
Vetroit utançtan kıpkırmızı kesildi. Vetroşt birden bağırdı "Herobrine!" Genç adam " Hayır ben Herobrine değilim!" Ashley "Pekâlâ o zaman kimsin?" diye sordu. Genç kibarca "Ben Daniel peki ya siz?"
dedi. Ashley'de kibar olmaya çalışarak "Bende Ashley tanıştığıma sevindim" dedi. Vetroit "Buna inanmamız gerekmiyor!" diye bağırdı. Daniel "Bayım her yüzünü gizleyen kişi Herobrine değildir." dedi.
Vetroit kabaca "Ne kadar açıksözlüsün böyle bu biraz yapmacık olmuyor mu?!" Ashley sessiz kalamadı "Vetroit çok kabasın!" dedi. Daniel Ashley'e dönerek "Önemli değil bayan şimdiye kadar böyle insanlarla çok karşılaştım bir önemi yok" dedi hafif gülümseyerek.
Ashley'de gülümseyerek karşılık verdi "Burdaki işin nedir? Yani kötülükten sormuyorum" dedi. Daniel "Yıllar önce bir arkadaşım ölmüştü ama ben onun öldüğüne inanmıyorum ve onu arıyorum" dedi. Ashley "Belki onu daha önce görmüşümdür nasıl biriydi?" diye sordu.
Daniel "O kadar eskiydi ki sadece gözlerinin masmavi, isminin de Ashley olduğunu hatırlıyorum." Vetroit fısıldadığını zanederek "Hey bu işte birşeyler var Ashley" dedi. Ama bunu Daniel da duymuştu kabalık olmaması için duymamazlıktan geldi.
O an bir gümbürtü koptu. Ashley telaşla arkasını döndü. Tam karşısında Herobrine duruyordu!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder